Bol.com verandert slogan: ‘Je kan het met bol.com’

door -

bol.com-logistiek

Bol.com heeft in stilte een nieuwe boodschap geïntroduceerd in zijn marketingcampagnes. ‘Je kan het met bol.com’, klinkt het in advertenties voor zowel consumenten als zakelijke verkopers.

Bol.com duwt de slogan ‘De winkel van ons allemaal’ naar de achtergrond, en kiest voor een kersvers motto. Woordvoerster Marjolein Verkerk laat weten dat het daarmee tijd is voor een nieuwe boodschap. ‘De afgelopen jaren hebben we de met onze campagne ‘De winkel van ons allemaal’ ons imago van online boekverkoper weten om te zetten naar online warenhuis. Binnen deze campagne stond vooral de boodschap van ons ‘brede assortiment’ centraal, waarbij onze tv-commercials het meest in het oog sprongen. Onderzoek geeft aan dat die boodschap inmiddels goed geland is’, vertelt Verkerk aan Twinkle.

De pay-off ‘De winkel van ons allemaal’ blijft bestaan, maar de focus van het brede assortiment verschuift naar ‘de mentaliteit die wij als merk willen uitdragen: ‘Je kan het met bol.com’,’ aldus Verkerk. De boodschap verschijnt onder andere in online video’s en printmedia.

Bol.com veranderde de afgelopen jaren ook al meerdere keren van pay-off. Van ‘De grootste mediawinkel van Nederland’, via ‘Bomvol winkels, bomvol voordeel’ (2011), kwam de pure player uiteindelijk uit op de huidige ‘De winkel van ons allemaal’ (2014).

 

Bol.com lanceert gratis augmented reality-app

 

 


 

Server hosting door Combell Combell