De impact van AI op retail- en consumentenproducten

door -

AI retail en consumentenproducten

79 procent van bedrijven in de industrie wil binnen de 3 jaar AI gebruiken om de consument beter van dienst te zijn. Een haalbare doelstelling?

Het gebruik van artificiële intelligentie in de industrie van retail- en consumentenproducten ondergaat een enorm snelle stijging. Waar er nu reeds 40 procent van de bedrijven gebruik maakt van intelligente automatisatie, zal dat binnen drie jaar al 80 procent zijn.

Winkels en merken kiezen vooral voor deze manier van werken om hun efficiëntie te verhogen en kosten te verlagen, maar dat is slechts het begin. Naarmate slimme automatisatie efficiënter gebruikt wordt, zal dit een positieve impact gaan hebben op de gebruikservaring van de consument.

Uiteraard komt deze nieuwe manier van werken met verhoogde risico’s en extra uitdagingen. Werknemers moeten opgeleid worden en data moet correct verzameld worden om verkeerde conclusies te vermijden. Is uw bedrijf er klaar voor?

De impact van AI op retail- en consumentenproducten   Klik hier om de gratis whitepaper "De impact van AI op retail- en consumentenproducten" te downloaden.


Dit artikel verscheen oorspronkelijk op techpulse.be

Server hosting door Combell Combell